apasa-l, apasa-l...apasalapasalapasal

joi, 26 mai 2011

de unde vin florile?

Am primit ceva flori la viata mea, buchete dichisite de trandafiri de la suspinatori in tinerete, orhidee si zambile de 1 martie, flori al caror nume mi-e necunoscut de la insi care vroiau sa ma impresioneze. Toate florile-s frumoase, pana si alea de papadie au farmecul lor.

Azi am primit 2 flori de maces.

Mi le-a inmanat timid, in parcarea de la service, un muncitor care sapa santuri pentru Distrigaz.
Nu m-a fluierat, nu mi-a strigat cuvinte "imbietoare"... a trecut strada pan' la tufa de maces si-apoi a venit drept in fata mea zicandu-mi "Au fost 3, da' una mi-a cazut pe drum". M-am uitat la mainile lui muncite, acoperite de bataturi si indoite de reumatism si nu m-am mirat ca n-a simtit cand i-a scapat printre degete firava floricica.
Cine ma cunoaste stie ca nu ma-nmoi cu una cu doua si nici nu-s vreo sentimentala da' azi mi-au dat un pic lacrimile.

Florile vin de unde nici nu te-astepti...

Niciun comentariu: