apasa-l, apasa-l...apasalapasalapasal

vineri, 20 mai 2011

bancuri cu masini - updated

Un sofer este oprit de un politist. Coboara asta din masina ofticat si-l intreaba pe politist:
- Mergeam prea repede?
- Nu, zburati prea jos!
 

Lui Ion i s-a stricat masina, pe cand se-nvartea confuz in jurul ei trece un copilas:
 - Nenea, nenea daca va spun ce are masina imi dati 5 lei?
 - Du-te mai de aici. De un' sa stii tu ce are masina...
Ion continua investigatia prin maruntaiele masinii, nu peste multa vreme acelasi copilas:
- Nenea,nenea ...
 - Lasa-ma copile-n pace ca n-ai de un' sa stii tu ce are masina...
 Dupa doua ceasuri apare iar copilasul:
 - Nenea, nenea daca imi dati 5 lei va spun ce are masina!!!!
Dispus de-acum sa-ncerce orice idee, Ion cedeaza:
 - Bine mai baiete, uite banii, acum zi... ce are masina?
 - E stricata!!!

Miron ii spune lui Codru:
- Nevasta-mea este innebunita dupa masini. I-am cumparat un opel si l-a facut praf intr-un copac. Am iertat-o si i-am luat un solid mercedes, dar l-a terminat intr-un zid de beton.
- Si acum?
- Am gasit solutia: i-am cumparat un jaguar.
- Si merge bine?
- Perfect! Am scapat de griji si cheltuieli.
- Cum?
- A mancat-o din prima zi! Apoi l-am vandut si mi-am luat banii inapoi :)

La scoala de soferi, instructorul intreaba o blonda:
- Imi puteti descrie cum functioneaza motorul?
- Pot sa spun cu cuvintele mele?
- Da, da, sigur...
- Brrrrm brrrrrrrrm brrrrrrrrm

Expira un american, un neamt si-un roman si-n timp ce stateau la coada la poarta raiului intra-n discutii:
- mah americane, tu cum ai murit?
- aaa, io am bagat hamburgeri in mine pana m-am facut de-o tona si-am crapat
- neamtule, tie de la ce ti s-a tras?
- de la munca, am muncit toata viata, 24 din 24, 7 din 7 si m-a ajuns stresul
- romane, tu?
- io mi-am luat BMW X5 si...
- claaar ai avut accident...
- nuuuu, dup'aia am murit de foame !

Asta nu e banc, e pe bune:
La doua saptamani dupa o interventie mega-galactica de 12 ore la un autoturism imi sun clientul sa vad daca-i multumit si zic:
- Buna ziua. Ce mai faceti? Cum merge masinuta?
- Aaa, zice el cu juma' de gura, merge biiine, numa' ca are o problema foarte grava...
Mi-a stat inima si muiere fiind mi-am facut instant vreo 10 scenarii tragice in cap, numai ca in timp ce inventariam mental suruburile pe care-am fi putut sa le uitam nestranse a venit completarea:
- Are rezervorul gol !!!

Niciun comentariu: