apasa-l, apasa-l...apasalapasalapasal

miercuri, 18 mai 2011

cei 2 R - respect si reciprocitate

Tocmai m-am umplut de nervi asa ca adresez aceasta scrisoare deschisa tuturor necioplitilor care se cred buricu' pamantului si-n acelasi timp cer scuze celor 99% dintre clientii mei care au dovedit ca merita tot respectul si consideratia mea:

Mai marlane,
Un service autorizat functioneaza dupa reguli bine stabilite asa ca nu profita de usa deschisa ca sa te repezi ca-n curtea ma-tii  in service cu masina cu tot cand ti s-a spus ca masina o baga in service mecanicii. Ca daca nu-ti puneam husa pe scaun si pe volan mai ca te-as fi inteles, da' asa n-ai nici o scuza. Si asta nu-i o regula pusa-n doru' lelii, ci justificata de faptul ca-n service sunt alte masini, scule, oameni si usa ingusta. In plus, spre deosebire de mecanici, tu n-ai asigurare profesionala ca sa te plimbi ca Voda prin loboda pe la mine prin atelier.

Si nu confunda privilegiul (acordat de putine service-uri... acum inteleg si eu de ce...) de a putea sa-ti vezi masina in timpul executarii lucrarilor cu dreptul inalienabil de a-ti pune manusile ca sa-i "ajuti" pe mecanici si nici nu te plimba pe sub masina ridicata pe elevator ca eu nu-mi risc businessul si nici libertatea pentru hobby-urile tale.
Inchiriaza-ti un garaj si joaca-te cum vrei tu, dar daca ai ales sa vii la acest service (ca nu-mi permit sa vorbesc in numele altora) respecta-mi mecanicii la fel cum te respecta si ei pe tine si respecta-mi atelierul asa cum respecti orice alta proprietate privata.

Si daca ti-ai pus de 240.000 km numai placute de frana moi ca sa nu-ti uzezi discul si umbli cu rulmentul rablagit de nu-stiu-cata-vreme de s-a-ncins pana s-a sudat fier pe fier si se-ndoaie presa de 15 tone si rulmentul tot nu iese poate-ntelegi de de nu vreau sa fortez si sa risc sa-ti ovalizez sau sa-ti sparg mult-iubitul disc de frana (pe care oricum va trebui sa-l schimbi cu totul ca rulmentul ala nu mai iese de-acolo in veci).

Si daca nu-ti plac regulile mele, du-te la ce service vrei tu, ca-s 182 de service-uri autorizate in judetul Arges (cate-or mai fi pe sest numa' Dumnezeu stie) si ai de unde-alege. Ca de maine, din cauza ta, o sa pun pe usa un afis ca-mi rezerv dreptul de a-mi selecta clientii.

Asa ca, din respect pentru atelier, pentru mecanicii mei si pentru mine, reclama mea pe ziua de azi suna asa:
Ofer servicii de calitate clientilor educati, 
ceilalti puteti merge la Gigel in fundu' curtii, unde orice s-ar intampla... va meritati soarta !!!

p.s. cer inca odata scuze majoritatii clientilor mei prezenti si viitori.

Niciun comentariu: