apasa-l, apasa-l...apasalapasalapasal

vineri, 10 iunie 2011

nervii pe care mi i-a facut Vodafone


Azi mi s-a terminat rabdarea. Asa ziceam de vreo doua saptamani incoace dar am tot apelat la rezerve. Azi n-am mai avut la ce apela... deloc.
Acu' vreo luna m-a mancat in dos sa-mi trec numarul pe firma, impreuna cu al sotului meu si ale mecanicilor. Oferta buna, semnat, stampilat.
Vine prima factura... o platim... si-n 3 zile ne taie telefoanele. Cu chitanta-n mana sun la call center si-ncepe saga. Pentru simplificare IO sunt eu, EL e un tip al carui nume n-o sa-l dau iar EA is mai multe don'soare toate la fel.
IO - buna ziua, sunt cutare, am telefonul taiat si  vreau sa stiu de ce.
EL -pentru neplata
IO - dar am platit, am citanta in mana
EL- n-au intrat banii, mergeti la banca
IO - am platit prin robotel la BRD si nu stau sa ma plimb pe la banci pen'ca nu va merge voua sistemul.
EL- n-am ce sa fac, n-au intrat banii.
In timp ce-l injuram (in gand inca) imi pica ochii pe factura si vad ca e emisa pe persoana fizica nu pe firma (cum ar fi trebuit).
IO - sunteti amabil sa verificati daca nu cumva banii au ajuns in contul vechi de client ca asa mi-ati emis factura...
EL (dupa 5 min de ametit tastele) - aveti dreptate, banii au intrat in contul vechi. Trebuie sa faceti o cerere si sa mi-o trimiteti pe mail impreuna cu o copie dupa chitanta. Deocamdata v-am deblocat contul.
Eh, acest "deocamdata" ar fi trebuit sa ma puna pe ganduri, dar eram bucuroasa ca s-a rezolvat asa ca n-am facut caz.
Dupa o saptamana... surpriza... telefonul taiat din nou. Incerc sa sun la call center insa o voce mecanica ma anunta ca programul este de la 9 la 18 si fiind ceasul 8... era prea devreme. Da' ma-ntreb cata minte ai sa pui aplicatia de "taiat" telefoane sa ruleze cand call centeru' nu-i activ. Incepusem deja sa ma accelerez. Pan' la 9 eram pachet de nervi asa ca atunci cand am sunat am inceput direct cu:
IO - domnisoara sper ca acest apel este inregistrat ca am sa va spun vreo doua vorbe si n-o luati personal ca nu-i cazu', io am un dinte doar cu Vodafone.
EA (lipsita de orice inteligenta emotionala si recitand sec poezia) - Cu ce pot sa va ajut?
IO - imi puteti spune de ce am din nou telefonul taiat?
EA - n-aveti copie dupa buletin...
IO - CUUUUUUUUUUUUUUUUUUM??? Is abonatul vostru din '96, tocmai am semnat un contract nou si voi imi taiati telefonul ca n-aveti copie dupa buletin??? 
EA - pai da, ca transferul banilor nu se poate face fara copie dupa buletin
IO - pai si EL de ce nu mi-a zis de la inceput sau de ce nu m-a sunat??? 
EA - pai n-o fi stiut si ieri a lipsit de la servici...
MAH, compania lu' peste, mah multinationala vietii, mah voi n-aveti sistem de back-up in call center? Cata minte va trebuie ca sa taiati un telefon platit pe motiv ca n-aveti copie dupa buletin si lipseste un Gigel de la slujba???
Intre timp don'soara tasta de zor iar eu faceam spume. Ii vine ideea geniala sa-l caute pe EL si sa mi-l dea la telefon.
Dupa scuzele de rigoare si asumarea raspunderii... ca d'aia nu mai puteam io cu 5 telefoane blocate, ma asigura ca s-a rezolvat (intre timp ii trimisesem de 2 ori copie dupa buletin, ca prima data cica n-o primise... se ratacise porumbelul calator).

Dupa alte 3 zile... tot dimineata la 8... "ati sunat la departamentul plati" si-atunci mi-am pierdut "uzul ratiunii" vorba lu' Caragiale si daca s-o fi inregistrat cumva apelul meu... o s-auziti de el pe internet ca n-am omis nici macar o parte anatomica dupa care l-am cerut din nou pe EL.
IO: stimate domn rabdarea mea s-a terminat, am din nou telefonul blocat.

La care el se expune inocent furiei intrebandu-ma "de ce?"
Cum "de ce" mah, tu ma-ntrebi pe mine de ce? IO te-ntreb pe tine, tu-ti dumnezeii ma-tii de adormit care ma umpli pe mine de spume si ma faci sa-ncing linia la call center de parca alta treaba n-as mai avea pe lumea asta. Printre altele i-am zis "daca ma mai tii in telefon o ora ca data trecuta sa ma treci si pe statul de plata ca io nu lucrez degeaba"...
Veti fi crezand ca s-a terminat... nuuuu, azi dimineata, prietena mea roboata mi-a stricat iar ziua cu "  ati sunat la departamentul plati"...
Continuarea NU se va lasa asteptata ... promit.

2 comentarii:

Claudia Ciobanu spunea...

Nu-mi place deloc ce ai patit dar imi amintesc de patania mea cu erdeeshu' ... iti amintesti de mail-ul pe catre RDS de 7 kilometrii si cele 100 de telefoane si reclamatii facute? Tin sa te anunt ca la ora asta figurez cu un contract neonorat (cica de mine, ca nu mi-am platit facturile) in conditiile in care ei n-au calcat la mine acasa ... dupa ce m-am certat o zi cu ei ca nu vroiau sa imi faca respectivul contract si am platit 300 de ron un echipament care se umple de praf p'acilea.... hai sa ne mutam in Kongo, cre'ca e mai putina bataie de cap la ei....

titina spunea...

imi amintesc.
io am decis sa adopt alta tactica: cand mai gasesc telefoanele blocate (si stiu ca nu-i vina mea de nemernic rau-platnic) o sa le las asa. Nu-i mai sun, nu-i mai caut... Imi fac abonament la Orange si-am terminat balamucu' intre timp Vodafone o sa emita in continuare facturi pentru un serviciu nefurnizat... cand si daca o sa ma dea in judecata... o sa vina randul meu sa rad :-)