apasa-l, apasa-l...apasalapasalapasal

luni, 10 iunie 2013

Dreptul la replica aka de ce n-are ursul coada


Daca in materie de service tin la ceva, apoi tin pe acelasi plan la onestitate, lucrari de calitate si piese de marca.
D'aia era sa dau pe spate azi dimineata cand am vazut feedback-ul dlui Alexandru Matei, pe care il copiez mai jos:
"Alex Matei: Pe 11.05.2011 am schimbat o parte importanta din mecanica fata la un Citroen C4,printre care si flansele amortizor fata care conform caietului de service eliberat de La Service ar fi trebuit sa fie Sachs.Ei bine ieri,08.06.2013 am constatat cu stupoare ca aceste flanse nu au fost inlocuite,gasind pe masina montate pe cele de fabrica.Pacat,veneam cu placere la acest service,nu m-as fi gandit la asta.Rusine !!!"

M-am apucat sa caut in strafunduri de arhive (ca mai 2011 n-a fost ieri) si, spre norocul meu, am gasit pozele din timpul interventiei. Iata-le:

Masina in service 11 mai 2011 (pentru identificare):




Piesa noua/ piesa veche:

Piesa montata pe amortizor, inainte de montarea pe masina (arcuri sport, masina este modificata), se vede foarte clar codul piesei – acelasi cod pe care proprietarul l-a gasit pe piesa cand a demontat-o si motivul pentru care ne-a “gratulat” cu asa un feedback:

Ca sa ne lamurim ce fel de piesa este, am facut un screenshot din programul furnizorului din care rezulta ca acest kit de reparatie produs de Sachs are imprimat cu vopsea alba acelasi cod pe care l-am montat pe masina (cod care a fost pana la urma samanta de scandal):

Fisa de la furnizor (tot un screenshot) cu comanda si livarea piesei respective catre noi cu o zi inainte ca masina sa intre in service:

In concluzie: piesa demontata de client (in loc sa vina la service) este chiar piesa montata de noi in 2011 si este SACHS asa cum scrie in caietul de service.
La intrebarea “ de ce pe rulmenti scrie altceva decat Sachs?” raspunsul este: pentru ca Sachs nu fabrica rulmenti si ci ii cumpara de la un furnizor agreat si apoi ii incorporeaza in piesele pe care le vinde sub nume propriu.Nici nu ma intereseaza, nici n-am sa-mi bat capul sa aflu de unde ia Sachs rulmenti ca sa-i bage in flansele pe care le produce... dac-o tinem asa, maine poimaine o sa ne intereseze de unde ia Audi tabla pentru caroserie. Eu iau de buna garantia de calitate pe care o da un mare si vestit producator si nu m-apuc sa-i fac CTC-ul la rulmenti.
In rezumat: 
- piesele au fost schimbate
- piesele de schimb au fost Sachs asa cum scrie in caietul de service

La nivel de logica e destul de straniu cum a mers masina aceasta doi ani la rand cu piesele vechi neschimbate de nemernicii de noi (cam de asta suntem acuzati).

NU  tragem pe sfoara clientii dar nici nu ne lasam trasi pe sfoara de ei. Avem fotografii de la toate lucrarile efectuate in service din doua motive:
-        -   ne mandrim cu ceea ce facem
-         -  stim ca s-au dat mii de tepe in service-uri asa ca vrem sa va putem dovedi ca noi am lucrat corect

Rusine sa-i fie cui se repede sa-mproaste cu noroi fara macar sa verifice, mie nu-mi e ca n-am de ce!

p.s. am primit mail de la acelasi domn:

"O sa va fac o vizita saptamana asta,sper ca maine,cu flansele pe care le-am demontat.Codul acela alb cred ca este pe una din flanse.Ce nu inteleg,de ce pe rulmenti scrie cu totul altceva decat Sachs.

Bineinteles ca imi voi asuma vina pe site in cazul in care asa va fi.

Poate fac si o inspectie tehnica daca tot vin,daca ma mai primiti,desigur :))

O zi buna !"

Mie nu-mi vine sa rad avand in vedere ce prejudiciu de imagine mi-ai adus stimate domn timp de doua zile cat a stat pe site aberatia dumitale! Puteai sa-mi dai un telefon daca aveai nedumeriri iar daca ti s-a parut ca masina nu functioneaza cum trebuie (piesele-s iesite din garantia de 2 ani, pe care garantie ti-am dat-o de la mine caci furnizorul nu-ti da garantie pe suspensie modificata) puteai sa vii la service nu sa te-apuci de demontat in fundul curtii.
 La nivel personal iti urez ca toate saptamanile dumitale sa inceapa cum a inceput a mea azi!





2 comentarii:

Mitrache Ionut spunea...

Superb,
urmaresc cu interes blogu-l dv-stra si imi pare rau ca nu scrieti mai des
Doresc sa ajung si eu cu masina la dv-stra pentru o verificare facuta cum trebuie mai ales ca am si un bec aprins in bord (martor check engine) de ceva vreme si nimeni nu stie sa imi zica problema, avantajul meu ca masina se comporta normal, dar trebuie sa vad cand am timp (lucrez foarte mult)
Oricum am vrut doar sa va felicit pentru treaba pe care o faceti in service-ul dumneavoastra (cu pozele pentru verificare)
O zi buna

titina spunea...

Domnule Mitrache,
Va multumim pentru feedback.
Am neglijat blogul de cand am inceput proiectul emisiunii TV dar promit sa ma revansez, am cateva subiecte interesante "pe teava".
Putem face o programare care sa se plieze pe programul dvs.incarcat, gasiti datele de contact la www.service-pitesti.ro
Cu stima,
La Service aka TiTina