În Certificatul de garanție pentru autovehicule Skoda (document emis de Porche Romania la vânzarea autoturismelor noi) la punctul 5 litera a. scrie așa:
”Proprietarul are responsabilitatea efectuării pe cheltuiala sa a întreținerilor regulate (Inspecții service) la un dealer autorizat din reteaua Porche România conform Service Plan. Reclamațiile făcute în timpul perioadei de garanție pentru defecte care se datorează neefectuării întreținerilor (și nu defectelor de material sau de fabricație) nu fac obiectul garanției.”
În al doilea document, de service, clientul reclamă că i se aburește un far.
Al treilea document e cireașa de pe tort, in care Autec Autotehnik SRL din Pitești - dealer autorizat din rețeaua Porche zice fix așa:
” Auto în cauză nu are efectuate inspecțiile service la dealer autorizat Skoda. Nu se decontează în garanție farul”
Poate cineva să-mi explice legătura dintre uleiul din motor si aburirea farului?
Întreb și eu așa, ca novicele, deoarece n-am văzut vreun circuit de lubrifiere prin preajma farului... iar in Service Plan nu se menționează nimic despre verificarea periodică a etanșeității corpurilor de iluminat...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu